Bornoe: Pangkalan Bun,seorang lelaki desa pasir panjang Rizki Budian tidak dapat mengawal perasaan terkejut apabila mengetahui kekasihnya yang ia tergila gilakan selama ini adalah seorang pondan.

Selama 8 bulan mereka menjalin cinta,keduanya jarang bertemu kerana Rizki duduk di pangkalan bun manakala kekasihnya Laure 21 di desa Manis Mata.

Menurut Rizki mereka akan bertemu dalam dua kali sebulan” saya tak tahu kalau dia sebenarnya lelaki,saya menyesal dan malu.kata Riski di balai polis Pangkalan bun 23/03/2017 kelmarin.

Ia menceritakan setiap kali mereka bertemu dengan Lauren tak ada rasa curiga sedikit pun,selama 8 bulan lauren mengaku sebagai seorang perempuan.

Perwatakan Lauren bila dilihat dengan mata kasar sememangnya bisa menipu mana mana lelaki,sekilas dia nampak sebagai seorang perempuan cantik putih, gebu badan melentik tinggi lampai.

Tak kalah juga dengan gerakan badannya yang ayu lemah lebut bak wanita sungguhan.

Menurut Rizki yang bekerja di Wira sewasta setiap kali bertemu, Lauren akan mengenakan tudung,beberapa bulan terakhir ini hubungan mereka semakin rapat hingga perjalanan cinta itu berakhir disebuah hotel bajet.

Namun sayang,ketika keduanya hendak melepas rindu,tempat hotel mereka bermalam diserbu oleh jabatan agama Pangkalan Bun kamis kelmarin.

Louren mengaku datang ke Pangkalan Bun menemui kekasih yang dia perdayai melalui laman media sosial itu,ia menumpang di salah satu rumah rakannya sepanjang ia bertemu Rizki.

Bagaimanapun keduanya terpaksa di hadapkan dimahkamah Pangkalan bun jumaat semalam bagi mempertanggung jawab kan perbuatan mereka.

Sumber : eBerita