Mari menakluki ketakutan anda dan masuklah mana-mana pintu di bawah! Jika anda tertarik untuk mengetahui sesuatu yang lebih mendalam tentang diri anda, dalam ujian satu langkah ini, pilih saja pintu masuk yang paling menakutkan anda untuk mengetahui apa yang dikehendaki oleh jiwa anda …

1. Rumah Terbengkalai
Jika anda memilih pintu ini, anda adalah seorang yang sangat nyata. Anda tidak mengambil keputusan yang remeh, anda menganalisis situasi dengan sebaik-baik mengikut kemampuan anda dan anda pastikan anda ‘menimbang’ situasi dalam semua pilihan anda. Anda meletakkan nilai dan etika anda ke atas segala-galanya dan menjangkakan bahawa orang lain akan melakukan perkara yang sama. Penutup di dinding adalah simbol anda yang agak tertutup emosi dan rohani tetapi cahaya di dalamnya simbolik untuk membiarkan beberapa (sesetengah) orang ke dalam hidup anda. Anda mencari kepuasan emosi dan sambungan yang bukan hanya emosi tetapi intelektual juga.

2. Tangga
Jika anda memilih gambar ini, anda adalah seseorang yang suka kehidupan ini. Anda bebas tetapi anda takut kepada yang tidak diketahui dan takut mati. Ini juga merupakan tanda takut terkubur.

Anda ingin menjadi sihat dan mempunyai kesihatan yang baik buat sementara waktu. Untuk memiliki ini, anda perlu mengekalkan gaya hidup yang baik dan sihat, termasuk diet yang sihat dan senaman yang kerap. Anda menumpukan perhatian pada kebanyakan perkara tetapi anda suka kehidupan ini dan hanya mahu melihat bagaimana semua perkara terjadi dengan semula jadi.

3. Gua
Gua ais adalah seruan untuk kehangatan. Anda takut tersinggung dan kecewa dan ketakutan ini membuatkan anda lebih suka bersendirian, kerana anda tahu apa yang membuat anda benar-benar gembira di dalam hati anda. Anda tahu diri anda lebih baik daripada orang lain. Anda merasakan keperluan untuk disayangi, dalam semua sudut kehidupan ini.

4. Kabin Kayu
Rumah yang menakutkan ini adalah perkara paling buruk yang boleh anda fikirkan. Rumah itu bukan dalam keadaan terbaik, yang bermaksud bahawa anda takut menjadi miskin dan kehilangan kekayaan anda. Anda dengan sengaja meletakkan lebih banyak nilai pada objek material dan ia bukanlah cara yang ideal untuk melakukan sesuatu.

Anda sangat setia, jujur dan sebenar tetapi anda tidak pasti bahawa semua orang memahami ini dan menghargai anda untuknya. Anda mencari harta benda dalam kehidupan tetapi anda lupa bahawa anda tidak boleh membeli cinta dan kebahagiaan dan anda akan dihargai orang lain untuk diri anda dan bukanlah untuk wang atau kekayaan anda.

5. Terowong
Sekiranya terowong menakutkan anda, anda berada dalam keadaan kacau – secara emosi. Perasaan dan emosi anda berada di semua tempat dan anda tidak tahu cara memproses sebahagian besarnya. Anda perlu mencapai titik penjelasan dalam hal ini dan memahami apa yang sebenar dan emosi sebenar anda.

Anda seorang yang bijak tetapi anda diperintah oleh emosi anda. Anda memberi tumpuan kepada masalah anda yang terlalu banyak, tetapi kini sudah tiba masanya untuk mencari penyelesaian. Anda berusaha untuk selesa dengan diri anda dalam hidup anda dan mempunyai keyakinan. Jangan selubungi diri dengan perkara yang buruk kerana terdapat cahaya di luar kegelapan.

6. Pintu Dirantai
Pintu bewarna biru adalah sangat penting dalam kes ini, kerana ia adalah warna langit. Anda bekerja keras dan menetapkan piawaian yang tinggi untuk diri anda bahawa anda bekerja lebih keras untuk mencapainya. Anda adalah individu yang fokus dan memahami bagaimana kehidupan dan dunia ini berfungsi. Anda memberi terlalu banyak kerja untuk diri sendiri, jadi cuba mengambil sedikit masa untuk diri sendiri.

Jika anda suka dengan kisah ini. Sila berikan sokongan dengan KONGSI bersama rakan anda supaya kami dapat terus berusaha menyediakan kandungan berkualiti buat tatapan komuniti semua. Ribuan Terima Kasih.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : Mentol Panas