Pusat adalah sebahagian daripada badan kita, biasanya seperti bentuk cap jari orang berbeza-beza. Ada ilmu yang mampu mengekspresikan keperibadian melalui bentuk perut kita. Ia adalah sains Omphalomancy yang digunakan untuk menentukan bagaimana ramalan keperibadian seseorang dari bentuk pusat dimiliki.

Inilah keperibadian yang berjaya diringkaskan melalui apost.com tentang keperibadian melalui pusat perut:

1. Butang perut menonjol ke luar
Bentuk pusat ini biasanya mempunyai karakter yang kuat, boleh disebut degil dalam usaha untuk melakukan sesuatu yang akan dicapai atau rajin. Walau bagaimanapun, beliau tetap teguh dalam kepercayaan dan pendapatnya selepas pertimbangan yang teliti. Orang-orang seperti ini suka kan publisiti dan suka menjadi pusat perhatian orang. Walau bagaimanapun, cinta dan kasih sayang akan sentiasa menjadi isu penting.
Ia mengambil masa sebelum dia dapat mencari pasangan yang serasi supaya perhubungan itu diharapkan dapat bertahan lama.

2. Bentuk pusar besar dan dalam
Orang dengan bentuk pusar seperti ini mempunyai hati yang besar, dengan kata lain kemurahan hati tidak mempunyai batasan. Orang ini tidak pernah memberitahu orang di sekelilingnya mengenai kesukaran yang dihadapinya. Dia seorang pakar dalam pengurusan perhubungan dengan manusia untuk menjaga hati orang lain dengan baik. Dia seorang yang bijak kerana ada pengalaman hidup yang berbeza.
Walau bagaimanapun, ada kecenderungan untuk dia mengabaikan keperluan untuk mementingkan diri dalam masyarakat yang mementingkan diri sendiri, jadi kadang-kadang penting untuk menjadi mementingkan diri sendiri dan tetap menjadi orang yang sepatutnya.

3. Pusingan kecil dan cetek
Seseorang itu boleh menyimpan rahsia dan memahami sisi negatif orang lain.
Kemungkinan besar tidak mempercayai siapa pun kecuali saudara-mara dan kenalan dekatnya.
Dia kadang-kadang diam-diam menjadi pelik kerana mengalami banyak perkara dan mendapat banyak pengalaman.

4. muka pusat ke bawah
Bentuk pusat ini adalah betul-betul bertentangan dengan bentuk sebelumnya.
Ini menunjukkan tahap tenaga yang rendah, tetapi ini hanya dari sudut pandang fizikal.
Orang yang mempunyai bentuk pusat ini tidak berminat dengan pekerjaan yang berkaitan fizikal , tetapi menonjol dalam tugas yang memerlukan minda.
Dia kadang-kadang malas, tetapi bijak jadi ia menggalakkan dia untuk mencari teknik terbaik untuk mencapai perkara dengan kepastian.

5. Bentuk bujur bujur
Pusingan dengan bentuk bujur sering dikaitkan dengan hiperaktif dan terlalu sensitif.
Orang dengan bentuk pusat ini bukan penyabar dan melakukan banyak perkara pada satu2 masa.
Orang ini mudah bosan dan sentiasa mahu mencari sesuatu yang baru.
Masalahnya, dia mudah terganggu kerana mengambilnya dengan serius, tetapi memilih untuk diam dan berfikir tentang dirinya sendiri.
Dia perlu membetulkannya dan biasanya rasa ingin tahu orang macam ini akan membantunya keluar dari masalah.

6. bentuk pusat luas
Orang dengan pusingan ini sentiasa bersedia menghadapi sebarang keadaan.
Dia tidak mudah percaya kepada orang lain, sebaliknya orang yang dia percaya adalah orang sangat bermakna dalam hidupnya.Dia akan mempertahankan dan mengambil berat tentang orang yang tersayang.
Pada masa yang sama, dia sangat yakin dengan kepercayaan seseorang kepadanya dan belajar dengan teliti bagaimana memastikan kepercayaan tu teguh.Prinsip yang dipegangnya ialah dia akan melayan orang dengan baik jika dia diperlakukan dengan perkara yang sama.

Yang mana satu adalah bentuk pusat anda?

sumber

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *