Seorang lelaki di Jerman sedang mengalami peristiwa yang tidak selesa.Gara-gara ditangkap curang bersama dengan isteri orang, lelaki ini telah dihantar guna-guna aka sihir yang menyebabkan kem4luannya bergerak dari tempat asalnya, ke kepala.

Dipetik dari laman ANDC.tv lelaki ini diketahui mempunyai hubungan sulit dengan wanita sudah berkahwin yang berasal dari suku Luo, salah satu suku di Jerman.Hubungan ini kemudiannya diketahui oleh suami wanita itu dan membuatnya marah.

Kemarahan membawanya kepada seorang dukun dan meminta dukun tersebut untuk memberikan hukuman yang paling hebat kepada lelaki yang curang dengan isterinya.

Sejak itu, alat kelamin lelaki tersebut telah berpindah ke kepala.Kisah ini menjadi tular dalam masyarakat setempat dan menjadi pengajaran bagi mereka untuk tidak curang dengan orang yang sudah mempunyai isteri atau suami.

Mungkin ramai orang tidak terfikir ia boleh berlaku. Malahan lelaki itu telah dibawa ke beberapa doktor dan diperiksa dengan serius.Hampir semua doktor tidak percaya dan tidak dapat menjelaskan secara ilmiah mengapa ia boleh berlaku. Kemungkinan besar kerana sihir.

Mesej yang boleh diambil dari kisah yang jarang-jarang berlaku ini adalah jangan cuba untuk curang dengan pasangan anda. Kerana jika Tuhan mau, segala-galanya boleh terjadi kepada anda.

Sekiranya kesan anda tidak dapat rasa sekarang, maka kesannya akan anda rasakan apabila anda mati. Dan apa yang berlaku kepada lelaki ini adalah dia menerima kesan secara langsung.

Dengan insiden ini, lelaki itu akan menanggung rasa malu sepanjang hayatnya. Kecuali ada seorang doktor yang memang boleh melakukan operasi dan mengembalikan asetnya ke kedudukan asalnya.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *