Cinta sejati yang tulus adalah cinta yang menerima pasangan apa adanya. Bukan karena ada apanya. Dan menariknya, cinta sejati hanya dirasakan sebagian pasangan saja.

Berikut ini adalah 3 jejaka yang berjaya menawan kekasih jelita yang tidak hanya memandang paras rupa. Pasangan-pasangan ini pernah menjadi viral di media sosial.

1. Nguyen Hu Hai dan Linh My Nguyen

Hubungan gadis cantik bertubuh seksi dengan jejaka gembal dengan 83 kilogram ini sempat membuat netizen huru hara.

Banyak pengguna internet yang memberikan komen negatif tentang hubungan mereka. Walau bagaimanapun, pasangan ini tetap saling mencintai dan setia antara satu sama lain.√

Mereka sudah menjadi pasangan kekasih lebih dari satu tahun, membuktikan bahawa kasih sayang keduanya tidak main-main

Bagi pasangan yang tengah dimabuk asmara, kalimat dunia seakan jadi milik berdua menjadi isyarat yang tepat.

Pasangan yang tengah dilanda cinta tak akan peduli dengan komentar miring mengenai pasangannya.

Berbeda fisik sekalipun, tak akan jadi perkara utama, hal ini berlaku bagi pasangan asal Vietnam yang bernama Linh My Nguyen dan Nguyen Hu Hai.

Kisah cinta ia dan pasangannya membuat heboh netizen lantaran perbedaan yang dimiliki keduanya. Jika Linh My Nguyen memiliki tubuh seksi dan berparas cantik, tidak halnya dengan sang kekasih yang dianggap memiliki tampang biasa saja. Lebih-lebih, sang pacar disebut tambun karena memiliki bobot hingga 83 kilogram.

Hebatnya, hal tersebut tak berpengaruh pada hubungan keduanya. Dikutip dari kenh14.vn, Minggu (12/2/2017), pasangan ini mengaku jika perbedaan keduanya acapkali menjadi perhatian baik di kehidupan nyata maupun media sosial. Kendati demikian, keduanya tetap saling mendukung satu sama lain.

Cinta tak memiliki batas dibuktikan oleh pasangan ini. Meskipun banyak pengguna internet yang berkomentar negatif soal hubungan mereka, namun pasangan ini sudah menjalin hubungan selama satu tahun lebih.

Bahkan Valentine tahun ini menjadi Valentine tahun kedua bagi mereka. Kisah cinta Linh dan Hai menjadi viral, berawal saat Linh mengunggah foto ia dan pacarnya sebagai peringatan hubungan mereka di media jejaring sosial.

Tak disangka foto-foto tersebut malah tersebar dan jadi viral. Banyak netizen yang berkomentar jika Hai adalah pria yang beruntung. Meski banyak pula yang malah bertanya-tanya apakah keluarga Linh setuju dengan hubungan mereka tersebut? Menanggapi komentar negatif yang tertuju kepadanya, Hai mengatakan ia tak ambil pusing soal omongan orang.

2. Benly Joy dan Kwan Dii Kwan Dii

Pada awalnya netizen tidak ada yang percaya pasangan ini pasangan bercinta dan hanya kawan rapat. Alasannya cukup sederhana dan masuk akal, iaitu penampilan keduanya berbeza jauh.

Namun, wanita asal Kamboja ini menepis anggapan netizen tersebut dengan banyak meletakkan gambar mereka berdua berstatus pasangan sang kekasih di media sosial.

Sesetengah percaya bahawa setiap manusia dicipta secara berpasangan. Tuhan telah mengatur setiap rezeki dan jiwa manusia setiap manusia. Begitu juga Benly Joy.

Benly Joy adalah seorang lelaki dari Kemboja. Wajahnya sedikit berbeza dari golongan muda pada umumnya. Kulitnya juga hitam walaupun sesetengah orang mengatakan wajahnya tidak kacak. Rambutnya agak botak, matanya tenggelam dan hidungnya tidak rata. Lelaki ini juga mempunyai gigi yang tidak utuh.
Penampilannya pun kelihatan normal.

Tetapi di sebalik penampilan luar ini yang luar biasa, Benly Joy mempunyai nasib yang cukup baik. Dia juga mempunyai kekasih yang mencintai dan mengasihinya kerana apa yang dia ada. Wanita itu dinamakan Kwan Dii Kwan Dii. Kerana foto mereka tersebar di media sosial, ramai orang netizens yang menganggap pasangan itu tidak sesuai.

Kwan Dii Kwan Dii adalah seorang wanita yang dengan bangga mengaku hubungannya dengan Benly dan tetap setia mencintainya sepenuh hati.

Jomblo Jangan Iri! Ini yang Didapat Si Pria Saat Berikan Kejutan Ulang Tahun Buat Sang Wanita Mereka menilai Kwan Dii dan berpendapat bahawa dia tidak sepatutnya bersama seorang lelaki seperti Benly Joy.

Alasannya agak mudah dan munasabah, kerana penampilan keduanya sangat berbeza.

Kwan Dii Kwan Dii adalah seorang wanita yang mempunyai penampilan cantik yang menawan. Wajahnya licin dengan kulit putih. Apabila dia berhias, dia kelihatan lebih cantik. Tetapi bak kata pepatah, kalau jodoh takkan ke mana. Ia terbukti dari hubungan pasangan ini yang masih berjalan hingga sekarang. Berita terkini, Kwan Dii Kwan Dii meraikan ulang tahunnya.

Tetapi lebih seronok lagi, ia adalah lelaki kegemaran Dii Kwan Dii yang memberikan kejutan hari jadi.

Benly Joy memberikan kek hari jadi kepada Kwan Dii Kwan Dii. Muncul dalam video di bawah bagaimana suasana apabila lelaki itu menyerahkan kek itu kepada wanita kegemarannya.

Rakannya bersorak kerana Kwan Dii Kwan Dii meniup lilin. Wanita itu kelihatan malu dan tersipu kerana rakannya mencatat peristiwa gembira ini.

Pasangan ini membuktikan bahawa cinta mereka tidak melihat fizikal dan rupa. Kwan Dii Kwan Dii tetap bangga untuk mendedahkan hubungannya dengan kekasihnya dalam media sosial. Dia tidak peduli apa kata orang lain.

Dia juga menganggap bahawa kekasihnya adalah lelaki paling kacak untuknya.

3. Pen Visa dan Lucy Luvella

Sejak dari kita kecil lagi, ungkapan cinta itu bukan sering diperkatakan secara berulang-ulang kali sehingga ungkapan ini seperti sudah terpahat di minda kita.

Kisah percintaan pasangan yang berasal dari Phnom Penh, Myanmar ini bukanlah asing lagi. Pada awal tahun 2014, kisah percintaan mereka ini mendapat liputan media tempatan dan antarabangsa.

Lucy LuvElla dan Pen Visa ini mendapat perhatian masyarakat antarabangsa yang menganggap pasangan ini menjadi bukti sebenar bahawa cinta itu sememangnya buta dan bukanlah cerita dongeng semata-mata.

Keluarga kecil yang bahagia ini mulai mencuri perhatian netizen saat isteri bernama Lucy Luvella memposting gambar bercuti mereka di media sosial.

Dibandingkan dengan perawakan Lucy yang sangat cantik, netizen tergamam saat melihat penampilan suaminya. Pendamping hidup pilihan Lucy.

Lucy LuvElla yang berkulit cerah persis model ini telah jatuh hati dengan teman lelakinya, Pen Visa yang berkulit gelap dan berambut kerinting seperti orang Afrika. Kedua-dua pasangan ini bercinta untuk beberapa tempoh sebelum membuat keputusan untuk mendirikan rumah tangga.

Hasil perkongsian hidup, pasangan ini dikurniakan seorang cahayamata perempuan yang menyerikan lagi suasana rumah tangga mereka.

Inilah bukti cinta itu buta. Lucy dan suaminya telah membuktikan bahwa cinta itu tidak mengenal rupa dan warna kulit.

Sumber: InfoPanas

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *