Negara Jepun merupakan negara yang terkenal dengan budaya anehnya. Berbicara tentang budaya ini, di Jepun ada satu budaya aneh yang bikin orang geleng kepala. Ini kerana disana, seorang ayah yang mempunyai anak perempuan, berhak memegang payudaranya ketika masih remaja sehinggalah dia berkahwin nanti.

Bukan soal tatasusila atau keganasan seksual, tetapi alasannya kerana supaya buah dada anak perempuan mereka besar dan padat. Orang tempatan percaya, dengan sentuhan dari ayahnya sendiri, perkembangan payudara anaknya akan semakin baik, sehingga dia berkahwin nanti dan akhirnya dipegang pula oleh suaminya.

Orang tempatan menganggap tradisi ini biasa di persekitaran mereka sebagai satu bentuk penghormatan kepada ayah mereka dan percaya yang ram@san mantap dari si ayah dapat memperbesarkan payudara anak perempuan mereka.

Menurut kajian, payudara yang diramas dengan tangan lelaki akan membuat seklus darah pada payudara menjadi lancar dan sangat berperanan dalam pembesaran payudara.Ada-ada sajakan negara ini, bakal suami bukanlah orang pertama yang rasmi kewanitaan isterinya.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *