Sebut sahaja nama Sajat, ramai orang tahu bahawa usahawan kosmetik ini selalu di landa kontroversi yang tidak pernah surutnya. Dia yang juga teman dan kekasih kepada Coach Yin di lihat semakin mesra dan ke mana sahaja pasti bersama. Dari segi kerjaya, Coach Yin juga di katakan selalu memberi sokongan kepada Sajat dengan berada di Wisma Sajat untuk membantu apa yang patut.

Jika pergi ke mana-mana program atau majlis juga, mereka berdua juga di lihat selalu bersama. Kiranya macam merpati dua sejoli macam itu. Jika Sajat perlu ke luar negara atas beberapa urusan lain, Coach Yin pasti akan menjaga anak-anak Sajat bersama dengan pembantu rumah yang lain. Anak-anak Sajat juga sudah menganggap Coach Yin sebagai ayahnya sendiri.

Tidak di nafikan Coach Yin ini seorang yang pandai mencari duit kerana ada bisnes sendiri. Mungkin kerana itu Sajat melihat Coach Yin seorang lelaki yang boleh di harapkan. Maka tidak hairan jika Coach Yin sendiri dapat hidup dengan selesa dan mewah. Baru-baru ini Coach Yin ada memuat naik satu rakaman video ketika dia naik motorsikal berkuasa tinggi miliknya bersama Sajat.

 

Awalnya ramai yang puji motor Coach Yin yang nampak cun itu. Namun topiknya beralih kepada Sajat yang mana ramai menyatakan sekali mereka pandang bentuk badan Sajat bagaikan seorang lelaki. Ada juga yang mendoakan agar Sajat di berikan petunjuk jika benar dia menyembunyikan jantina sebenarnya. Ada juga netizen yang mendoakan agar mereka berkahwin dengan segera untuk membuktikan Sajat adalah wanita sejati. Lawak juga komen netizen nie ya.

Cuti2 ni kasi make up lah sikit my ucuk2??

A post shared by Coachyinursajat (@coach_yin) on

 

sumber: IG Coach Yin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *