Mereka tidak tahu dalam lift tu ada CCTV ke? Masih buat perkara cam nie, ingat orang tak tau apa yang dia telah lakukan dalam lift tu. Anda boleh scroll ke bawah untuk tonton video terus.

Sedikit info tentang sikap yang perlu ada di dalam lift: Mengapa kadang-kadang kita bersikap aneh di dalam lift? Ini adalah soalan yang jarang kita tanya kepada diri sendiri, mungkin kerana kita tidak menyedarinya apabila kita melakukan nya. Tetapi ia adalah sesuatu yang berlaku dengan kerap dan mempunyai kaitan dengan keadaan aneh yang berlaku pada masa yang tinggal terkunci di lift, walaupun untuk tempoh masa semestinya pendek.

Video di bawah memaparkan seroang gadis yang berkelakuan tidak baik semasa masuk ke dalam lift. Kejadian ini dikatakan berlaku di negara china. Ini kan telah jatuhkan imej orang negara china di mata seluruh dunia? Patutkan gadis tu buat cam ni di dalam lift tu? Kalau ada orang nak guna lift tu, apa yang mreka akan fikirkan. Bau betul lift tu nanti.

Apa-apa pun, jom sama-sama kita saksikan video di bawah. Tengok tu, gadis masuk lift cepat2 suruh lelaki tutup pintu, apa gadis nie buat dlm lift telah dirakam CCTV! Ternganga Dah!

Sila tonton video:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *