Bukan semua orang boleh tahan hubungan jauh di mana pasangan yang sedang bercinta tidak berada di tempat yang sama, tetapi berpisah di tempat yang sangat jauh, contoh di negara yang berlainan.

Hal ini demikian mungkin kerana salah seorang dalam pasangan diarahkan oleh majikan untuk berkerja outstation. Ini menyebabkan pasangan tidak dapat teman di sisi dan kadang-kadang berasa sunyi tanpa pasangan di sebelah.

Zaman sekarang tidak sama dengan zaman dahulu dah. Kalau zaman dulu, hanya dapat tulis surat jer untuk menghubungi pasangan yang sedang kerja outstation kat negara lain.

Zaman sekarang mereka dapat berhubungan guna laman social ataupun whatsapp dah.

Walaupun teknologi sudah bertambah maju, perasaan masih tidak sama berbanding dengan pasangan betul-betul berada di sisi seperti dapat merasa suhu badan masing-masing kalau mereka berpeluk antara satu sama lain.

Bila tiba masa mereka dapat jumpa antara satu sama lain selepas berpisah dalam masa yang panjang, perasaan yang sungguh gembira memang tidak dapat diterangkan.

Rasa yang rindu teramat sangat akan buat mereka nak jumpa di depan mata secepat mungkin.

Video nie cukup terangkan perasaan gadis ni bila teman lelakinya balik dari negara lain. Semasa menunggu di lapangan terbang, tiba-tiba lelaki yang duduk di sebelah dia buat cam ni..

dia tidak akan sangka in ialah hadiah istimewa yang diberi oleh teman lelakinya selepas balik dari negara lain.. jom tonton video nie untuk tahu apa yang berlaku selanjutnya

Sila tonton video

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *