Video pendek menerusi laman instagram Aeril Zafril sekeluarga mencuri perhatian peminat-peminat artis berkenaan pada hari ini. Teringat kembali waktu wawa zainal pergi sekolah dulu dulu, duduk di belakang sekali tapi kali ini bersama suami dan anak tersayang pulak.

Terdapat juga komen orang-orang sabah, kata mereka memang menjadi satu tradisi orang sabah duduk di bahagian belakang. Menarik jugak kan, mesti sejuk je pagi pagi nak ke sekolah tu kan.

Kena cari orang sabah juga ni

saya pon suka naik di belakang

Nak pusing satu sabah .Korang rumah kat mana?? Kami nak datang beraya ni…

A post shared by AERIL ZAFREL (@aeril_zafrel) on

Kalau korang hebat.. cuba teka sapa?? Clue: bapak ex raver , mak dia kaki tiktok !!!

A post shared by AERIL ZAFREL (@aeril_zafrel) on

Sumber : IG Aeril zafril / Rimbabara

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *