Ramai juga artis yang berkecimpung dalam dunia hiburan bersama-sama adik beradik mereka antaranya adik beradik Senrose, Maembong, KRU dan ramai lagi termasuklah Erma Fatima, Betty Rahmad dan juga Umie Aida.

Begitu juga Erma Fatima dan Umie Aida yang tidak ketinggalan untuk bersalaman di pagi raya. Pun begitu, kapsyen Erma menarik perhatian netizen apabila dia mendedahkan adiknya, Umie sering melakukan percubaan untuk meminta duit raya walaupun sudah besar. Alahai agaknya Umie nak bermanja tu kan?Beberapa hari yang lepas kita baru sahaja merayakan hari perayaan selepas kita sebulan berpuasa iaitu Hari Raya Aidilfitri. Waktu dan ketika ini ramai sanak saudara pulang ke kampung, berkumpul dan meminta maaf sesama mereka.

Emma berkata kalau adiknya, Umie memang banyak dosa dengannya, sejurus itu Umie berlakon menjadi sedih untuk minta maaf kepada kakaknya dan berjanji untuk bertaubat. Hahaha lawak betul dorang ni kan?

Hang memang banyak dosa dengan aku..

Sempat lagi Umie berlakon sedih kononnya bertaubat padahal nak minta duit raya. Akhirnya, kena tunjal je dapat hahaha!

Drama queen si manisah ni hahaha

Cobaan mmg x berjaya

Realiti pun lawak no adik beradik

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : KisahDunia

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *