Baru sahaja sejam sejak video terbaru dimuat naik oleh Eira Syazira melalui akaun Instagram milik beliau menunjukkan suaminya, Pak Azad yang terseksa nak pakai kasut sebab saiz kecil.

Yang kelakarnya, Eira mengata perut suaminya yang buncit besar sangat sampai nak bangun pun jadi masalah

Lawak betul Pak Azad ni boleh pulak bagi respons ‘aku nak beranak dah.. tolong lahhh aku nak beranak dahh niiii’. Kalau dah melibatkan suami Eira ni, memang kelakar lah video yang pasangan suami isteri ni keluarkan kat Instagram. Memang tak kering gusi.Rata-rata netizen tergelak terbahak-bahak melihat gelagat pasangan comel ini.

Baru sahaja dua jam sejak dimuat naik ke Instagram, video ini sudah mendapat lebih daripada 200 ribu tontonan. Hahhahha dah mcm mngandong 10 bulan dah haaaa…jenuh nk bngun klu dah dduk ngelunjur gitu hahahhaha

Azad nnti bole masuk superspontan

Sumber: Instagram Eira Syazira via KisahDunia

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *