Johan nak tidur anak ka atau nak tepuk kompang…haaaa…inilah pelawak kita si Johan.

PELAWAK Johan yang tak asing lagi mengesahkan baru baru ni dia bakal kembali bergabung dengan Zizan Razak sebagai ‘Jozan’ menerusi dua program televisyen tidak lama lagi.

Johan, 34, berkata, dia teruja dapat kembali menjalinkan kerjasama dengan rakan baiknya itu selepas beberapa tahun tidak muncul bersama di televisyen.

“Insya-Allah ada dua program yang bakal memperlihatkan kami sebagai hos bersama tetapi buat masa ini belum boleh beritahu program apa.

Begitulah luahan Johan yang begiu terkenal suaranya pagi pagi di corong radio era.Kita doakan setelah bergabung kembali nanti maka Jozan akan kembali menyengat seperti yang lepas lepas.

Johan ada baby yang comell…

Dak tecik nih dh pandai buli mama laaaaa… letak jek dia bgn.. bila pegang dia tdo… abes memalam mama jd kelawar😂😂.. so mama akan amik kesempatan membuta balik masa berurut, bertungku.. kdg zohor acik ida bagi mama peluang tdo jap.. nasib baik la ada CL yg x berkira n pandai uruskan semua secara teratur.. cuma yg buat kita geram sb acik ida yg manja kan baby C.. dia asik dukung pastu ckp nih baby manja.. padahal dia yg geram ngan baby.. bila dok pegang tuh kita dok tgk dia gomoi anak kita.. pastu keje dia nak tukar baju baby bagi elok jek..😂😂bgs laa mekasih kak suzy @natalismothercare sb bgtau package nih kat sya.. kalau x selama nih sume buat sendiri aku.. aiyokkk dgn xde bibik.. pitammmm adikk… kak oii.. so somi2 yg ada rezeki lebih belanja la org umah yek.. x kisah dh abes pantang pon still boleh berurut bersauna bagai.. sb aku mmg amalkan macam tu dr dulu smp skrg.. beza skrg ada CL yg leh stay kt umah kita m tlg kita semua segi.. ❤️❤️😘😘

A post shared by Johan & Ozlynn (@jozlynnhanania) on

apa kata jozlynn isteri Johan…

mangsa mcm kakak n abg2 dia jugak.. 😩 nasib kamu la nak oii dpt papa kaki sakat.. sempena abes pantang n cik ida dari natalis dh nak balik sok so kita masak kan menu khas buat dia..

VIDEO: sakit baby tu nanti muntah lakkk

Apa kata netizen :

comell

tengok johan tepuk tepuk aku pun rasa nak tepuk juga…

sumber : IG jozlynnhanania via Newscoviral

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *