Marah sungguh Dato Aliff bila dapat tahu Baem rosakkan pokok yang berbulan di tanam oleh Dato. Kesian dengan abang Ammar pun kena tempias di cubit oleh Dato.

Marah sungguh Dato pada Baem sampaikan tidak mahu maaf kan dan berkata ‘ Baem bukan anak abah ..”. Tapi yang syadunya Baem menangis dan merayu mohon maaf tanpa henti , memang takut benar dengan ayahnya.

penat saya tanam pokok sayur sy berbulan..smua @baem_adham cabut dan simbah dgn clorok habis mati .. hnya org yg tahu syg ya pokok2 shaja tau perasaan syπŸ˜“πŸ˜“πŸ˜“ anak2 ni kalau kita baik sgt dia pijak kepala.. . . . . siapa nak sambungan vedio ni?? oh abg kosmetik 3 dah bermula hny di youtube…kalau korang nak tngok sambungan kehidupan sy sy akan update hari hari ala2 paprazi… blh tngok youtube Tv Terlajak Laris sy dah psoting yaaa..tpi nak tngok kena subscribes ye dulu baru boleh tngok.. sbb vedio tu lebih 10mnit di ig seminit jeerr soo korang boleh belajar cara masa yg betul.. #jakarta #indonesia #bandung #cook #chef #gendut #banjar #food #jawabarat #letscook #mylifestye #ohabangkosmetik #luxurylifestyle #healthylifestyle #deco #bisnesman #beauty #malaysia #aceh #welovejakarta #mensfashion #youtube #tv #terlajaklaris

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Ada juga netizen persoalkan tidak perlu tunjuk video memarahi anak memandangkan Baem masih lagi kecil

sumber : IG Alif Syukri

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *