VIDEO PENUH DI BAWAH

Adik Fattah Anas kini menjadi bualan ramai netizen kerana kecomelan serta kepetahannya berkata-kata. Kanak-kanak yang pada mulanya tular kerana videonya menyamar sebagai kucing dan berada dalam sangkar telah mencuit hati ramai pengguna di laman media sosial.

Sebelum ini adik Anas pernah dijemput ke program MeleTOP tapi kali ini SL nak tunjuk video semasa si comel ni berada di set penggambaran #MotifViral.

Hahaha sampai hati dibuatnya papa dia macam tu. SL tengok muka papa dia pun dah boleh bayang sakitnya macam mana. Jom lihat komen dari netizen.

Geram Aku Tengok Pipi Tembam Anas Nie…

Suara Bapak Anas Sebiji Suara Izzue Islam…

Bapak Dia Punya La Tahan Sakit…

Sumber : YT Thinker Studios via Berita Steady

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *