Pasukan mencari dan penyelamat Indonesia mengesahkan tiada mangsa yang selamat dalam nahas pes4w4t tambang murah Lion Air yang terhemp4s di perairan Karawang, Jakarta Utara. Sehingga kini sudah 7 mayat ditemui dan proses bedah siasat akan dilakukan bermula 7 pagi esok.

Sementara itu di media sosial gambar dan informasi terbaru tentang proses menyelamat terus dikongsi oleh orang ramai. Antara yang menarik perhatian ialah status seorang jejaka, kekasih pramugari Lion Air yang dipercayai berada dalam nahas pes4w4t itu.

Menerusi kapsyen Instagram tersebut, Apryfadhli mengakui dirinya sangat berharap mereka berdua akan disatukan sebagai suami isteri yang sah satu hari nanti. Merry yulanda merupakan antara pramugari yang menaiki pes4w4t tersebut.

Setiap sujud aku salalu mendoakan kamu sayang,ak memohon dan berharap kpd Allah untk satukan kita,Sampai kmu menjadi penyemangat hidup aku dan untk cita cita kita bersama kedepan,Kmu ingin jadi istri aku dan aku pun ingin kamu menjadi ibu buat anak kita nnti,tapi Allah berkehendak lain,stiap langkah dan tujuan ak selalu memohon kpda Allah untuk bisa bersama kmu kembali untk kita kedepan.

Kamu hrus kembali bulan april 2019 kita akan lamaran sayang kamu kembali ya sayang,gk ada seorang pun yg bisa menggantikan kmu sayang.bagai mana keadaan mu ak akan tetap trima kmu apaadanya.

Airlive melaporkan bahawa kesemua 189 penumpang termasuk krew kapal di dalam pes4w4t Lion Air JT-610 yang terhemp4s pagi tadi telah terk0rb4n. pes4w4t terbabit dilaporkan hilang dari radar selepas 13 minit berlepas dari Jakarta sebelum terhemp4s di perairan Jawa Barat.

Mari Kita Sedekah al fatihah buat arwah. Biar roh dia baik baik kat sana. Smoge dtmptkn dklangan org beriman

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *