Sepotong video yang dimuat naik oleh pelakon dan pengacara popular Raja Azura membuatkan ramai terhibur.

Bukan kerana keletahnya, sebaliknya aksi pelakon drama bersiri Nur, Azhan Rani yang dirakamkan ketika melatah mengundang rasa geli hati netizen.

Azhan ketika itu sedang memandu sebuah kenderaan bersama Raja Azura sebagai penumpang di sebelahnya.

Sambil memandu, Azhan berkali-kali menahan diri daripada terus melatah dek usikan bintang Gegar Vaganza 4 itu.

“#ceritadalamkain nah ini pelakon macho Malaysia hebat lakonan mantap. Kena berlakon dengan siri seram tersingkap sudah.

“Azhan Rani melatah adik akak ni ohhh meninggalkan kemachoannya di belakang.

“Tadi kau kata kau okey, badan besar gagah perkasa tapi latah.

“Akak pun tak faham kau ni dik, muka macho, lawan bukan main lagi berdentum-dentum tapi latah,” katanya.

Jom baca apa komen netizen di bawah

” noorshafinamokhtar hahaha dlm tv bukan main gangster latah rupanya abg macho ni adoii gelak soqang² tgk @azhan_rani Latah…haha”

” dtngee Latah ghoper nyerr”; ” noor.azlina_linaEh melatah rupa nyer”; ” raja_azura@azhan_rani akak tak sempat nak singkap kain dik ..suboh keluar ambik anak”

” zila_ellah @raja_azura tk sangka plak @azhan_rani melatah.. ketawa besor sya mndengornya

” naniharlina @bag_gudang_online btoi..btoi…kalau ada kwn mcm ni mmg penat la sya kacau dia…hihi

” lnurlisa Lawak lh jarang tngok org llaki melatah”; ” yamnnrAzura jgn lh usik Azhan orang tu melatah . Jaga lh keselamatan” ; “azlinaabdaziz hahaahahaha klako la memang betul melatah ke”

” mohasharifazsah baru tau @azhan_rani melatah”; “yatie_1805 kawin je la kak engku dg dia tuh..sesuaiiii”

” puterinurkhairunissa Hahaha… baru tau melatah ye”; ” lynnbams Serius arr dia nii latah … ulang kali tngok mcm x caya jew..masa lakonan serius betul..”

” shakilasamsudin @raja_azura haaa amik kau abm.@azhan_rani terpancar segala kelatahan wahahaha

” ju_sitifatma hhahaha dlm tv bukan main gangster…latah rupanya abg macho ni.”

Jom lihat video di bawah

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

Sumber: gempak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *