Gandingan pelakon dan penyanyi Elly Mazlein dengan pelawak Shuk Sahar sememangnya mencuit hati. Paduan mereka dalam mengacarakan Anugerah Skrin baru-baru ini menarik perhatian ramai dan menjadi bualan netizen di laman sosial.

Terbaru, menerusi kemas kini akaun Instagram milik Elly, penyanyi lagu Bungaku Bakawali ini seakan merajuk dengan Shuk. Elly memuat naik sekeping foto Shuk bersama pelakon Zulin Aziz yang mengenakan busana sedondon rona hijau bersama kapsyen panjang lebar.

” Hati ku menangis lg .. selama ni kite je tehegeh hegeh bangau dgn dia .. kite yg anta milo ikat tepi & bungkus nasi lemak sotong ikan bilis lebih utk dia .. akhirnya .. ni yg kite dpt

” Dulu masa sukan sekolah ,kite la yg selalu blikan kat dia air oren dgn karipap

” Masa hari kantin sekolah pulak, kite la yg selalu bg kupon utk bli nasi ayam

” Kite selalu tulis surat letak bedak , lepas tu esk pagi masuk kelas tingkatan 3 kekwa, kite siap letak dlm laci konon2 nak buat kejutan kat dia.. tgk la apa yg mama dpt skrg ni

” Ni ke cara papa balas cinta mama yg hebat ni??

” Walaupun muka papa mcm meja, mama trima papa seadanya

” Papa ingat mama suke ke dgr bunyi kompang dlm conty @hotfm976 tu?

” Papa @shuk_hotfm ingat meriah ke?

” Papa x pyh pujuk mama lg hokeyyyy .. tu je mama nak ckp

” Mama akn kuatkn hati mama .. x akn temakan lg pujuk rayu papa

” Kemain depan org pnggil mama mama mama .. rupanya smua org papa pnggil mama

” Wahai kesayangan smua .. kakak lina nak tanya .. klu papa pujuk mama, perlu ke mama bg pluang ke 2 dkat papa?

“Pecah kaca pecah gelas, sudah baca hrp balas…”

Sementara itu, entri Elly Mazlein itu seperti diduga akan mendapat reaksi Shuk. Menerusi ruangan komen itu juga, Shuk dilihat menulis komen beliau yang mencuit hati netizen lain.

” shuk_hotfm mama apa suma ni knapa judge hanya brdasarkan sekeping gambar yg x brmaksud pape cuba mama @iamellymazlein bertenang dan cari 5 perbezaan dalam gambar tu…” tulis Shuk

Rata-rata netizen tidak dapat menahan ketawa membaca entri Elly Mazlein itu dan lebih-lebih lagi ianya mendapat reaksi balas dari Shuk sendiri. Ada seorang netizen berkata, Shuk telah berlaku curang dan pandai pula bagi ayat ‘cover line’.

Apa lagi, kecoh ruangan komen penuh dengan gelak ketawa netizen yang nyata terhibur dengan Elly dan Shuk itu. Malah ada yang tidak sabar untuk menanti bila lagi mereka akan digandingkan semula sebagai pengacara.

Jom baca apa komen netizen di bawah

” fairytaste_kak lina @iamellymazlein ni part kupon xtahan tu. teringat sekolah dlu bangga beli makanan guna kupon. mcm2 kaler haha

” ummi_ell mama sbar ye biarlah papa pegi kta cri papa bru nak nak ..1 umh kmi mnat awk mama..hihi alahai comel nya mama merajuk

” cikshera93 shuk ni da kawin kan? xkn bini shuk x terasa kot ber mama papa, hahahaha jgn kecam tanya je.

” keylamawaryusoff Makin menjadi2 papa nie skrg kan..kt mna lagi kurangnya mama di mta mu papa? Haha adoila lawak gila kak lina pompom dgn @shuk_hotfm

” junehamzah Hahahahahaaa jgn bagi peluang mama oiiii…. tukar kunci umh sekali tau biar papa xleh masuk

” nur_rereen Hahahahaha buat hatiku ni terhibur papa @shuk_hotfm pujuk la mama @iamellymazlein

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

Sumber: gempak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *