Sebelum kita melihat pendedahan Hani tentang punca sebenar Faris mengahwini Elfira Loy, mari kita lihat dahulu berita terkini pasangan baru ini. Tidak banyak yang diketahui tentang kisah cinta pengantin perempuan Elfira Loy dan suami, Faris Khairol Anuar. Walau bagaimanapun, ia telah mendedahkan bahawa Faris sentiasa memuja Elfira tahun lalu, walaupun merujuk kepadanya sebagai gadis impiannya.

Cerita cinta yang menarik ini dikongsi dalam kisah Insta-cerita oleh penyiar radio popular Hani Fadzil baru-baru ini, yang juga menjadi rakan Faris.

Dia menulis: “Sangat gembira kerana mereka berdua! @fariskanuar digunakan untuk mengatakan di kelas terakhir kali bahawa gadis impiannya adalah @elfiraloy. Itu 5 tahun lalu. Dan hari ini dia dapat berkahwin dengan gadis impiannya. Jodoh (nasib) adalah perkara yang indah. ”

Elfira dan Faris, kedua-duanya 24, telah diakadnikahkan dalam satu majlis peribadi pada 1 Jan.

PENYAMPAI radio ERA, Hani Fadzli mendedahkan, Elfira pernah menjadi gadis idaman Faris Anuar sejak lima tahun lalu.

Pernikahan pasangan itu, kata Hani, mengingatkan dirinya bahawa jodoh yang ditentukan merupakan perkara yang cukup indah buat Elfira dan Faris.

“So happy for them both! @fariskanuar used to say in class last time that his dream girl was @elfiraloy.

Sekarang mari kita tonton video di bawah untuk mengetahui pendedahan Hani tentang punca sebenar Faris mengahwini Elfira Loy.

Tonton Video Di Bawah

Kita doakan Pasangan ini kekal Hingga ke Jannah dan Kita Doakan Sufian Suhaimi juga mendapat pasangan yang bahagia.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

sumber : dharian

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *