Kadangkala Kita dilahirkan didunia ini dari kecil sampai besar dengan berbagai bagai keadaan dari segi tubuh badan,hitam putih ,cantik hodoh dan bermacam macam lagi.Tapi Hakikatnya semua itu adalah anugerah yang Allah SWT berikan pada hambanya tetapi manusia sendiri kadang kadang lupa dan tidak bersyukur dalam kehidupan ini.Samada lelaki atau perempuan sememangnya berbeza keadaan dimana kadang kadang masa kecil tak cantik tapi bila dewasa cantik dan begitulah sebaliknya.Kisah ini adalah satu contoh dimana menguji kesetiaan dalam hubungan dan diberi ujian dengan siaz tubuh badan.

Kisah Gadis Montel di tinggal Tunang dan Majlis Perkahwinan lagi 2 bulan dibatalkan.

Ini kisah cerita si gadis montel, gadis ini ingin menceritakan sedikit pengalaman beliau ketika dulu gadis ini gemok sangat, Ya la kan dulu zaman budak2 lagi tengok makanan sedap sedap pasti bertambah selera bila makan.sampai tunang dia pun belanja makan yang sedap apa tah lagi kan maklumlah time dlu muda2 duit banyak pi cari makan .ya la kan masa tu tunang dia sengkek,sudah makan banyak tak kira waktu lama2 badan dia jadi mengembang,lepas itu tunang dia kutuk dia.sudahla awak ni makan banyak sungguh.lagi dengan minum milo bertambah lah lagi..semoga anda terus terhibur dengan kisah cerita ini,tontonlah sampai ke penghujungnya supaya anda ketahui jalan ceritanya.

putus tunang

apa kata netizen

Video

Begitulah akhirnya ..kan dah menyesal bekas tunang dulu tu tapi nasi sudah menjadi bubur namun kesimpulan yang dapat diambil , kita kenalah bersyukur diberi pasangan masing-masing sebab kita yang memilihnya dan apabila sudah ada ikatan kita tidak boleh sewenang wenangnya melepaskan atau lari dari tanggungjawab.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

Sumber : dharian

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *