” 𝖩𝖨π–ͺ𝖠 𝖠𝖭𝖣𝖠 𝖑𝖀𝖱π–ͺ𝖠𝖧𝖢𝖨𝖭 𝖣𝖨𝖫𝖠𝖱𝖠𝖭𝖦 𝖯𝖀𝖦𝖠𝖭𝖦 𝖳𝖠𝖭𝖦𝖠𝖭 𝖣𝖨𝖳𝖀𝖬𝖯𝖠𝖳 𝖠𝖢𝖠𝖬 ”

Al-kisahnya tadi dipantai senok. Saya dan suami ditegur oleh sekumpulan pihak berkuasa lah kononnya tapi tanpa adab.

Kalau anda menegur kami cara baik takpe, kalau datang mcm β€˜ajok gocoh meme kawe maroh lah boh’ .

Tahu anda ada kuasa tapi cara tu salah.

Saya boleh saman anda sebab malu. Anda menegur kami β€˜cara kurang ajar + siap rakam’ .Hahaha kita pulak kene rakam, macam ni ke cara anda berkerja?

Gambar saya pegang suami
Saya nampak budak-budak umur bwahan duduk bawah pokok siap pegang tgn, duduk atas riba, gedong muto.

Anda tak tegur? Aikkk kita suami isteri anda tegur siap kurang ajar.Bila tunjuk kad kahwin senyap pastu tak minta maaf lasung.

Siap boleh ambik video lagi.

Saya tak terfikir nak ambik video sebenarnya, bila yang pendek tu pegang handphone baru saya rakam jugak sebab memang nak marah dah masa tu.Saya bukan nak mengaibkan sesiapa. Cuma malu saya dan suami ni macam mana?

So peringatan untuk yg berkahwin jangan pegang tangan atau peluk tangan suami ditempat awam krana diorang cakap β€˜haram’ dan untuk golongan belum berkahwin silalah berpegang tangan, peluk takpe lagi kerana β€˜halal’.

Oh lupa nk bagitahu, tu saya pergi dengan family okay. Yang ambik gambar, adik dua orang.Mama papa duduk kat kereta.

Okay done membawang! Bye

Video

Sumber : FB Julissa Hisham II

Via celotehsaje..tq

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *