Ada saja status yang mencuit hati daripada Aeril Zafrel buat isterinya. Terbaru pula, Aeril berkongsi disebalik tabir ketika perlu menangkap foto-foto isterinya, Wawa Zainal.

Punya la susah nak cari angle…

Lucunya, apabila foto tersebut merupakan kesusahannya ketika menangkap foto isteri yang sememangnya sentiasa kelihatan cantik.

Ianya terjadi gara-gara perlu mencari angle cantik buat Wawa. Malah seloroh Aeril ‘kalau tak sayang aku jugak tak tahula…”, disamping dia juga tag akaun Instagram isterinya itu.

Sampai macam ni sekali…

Tonggeng tu kaki dia pijak tanah tak…

Dalam pada itu, netizen tidak henti-henti meninggalkan komen lucu meskipun status tersebut baru sahaja dimuat naik olehnya sebentar tadi.

mau tak marah klu mcm ni💆🏾‍♀️ penat aku posing ni je hasil aeril mampu bagi😌

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: Aeril Zafrel via HCL

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *